hejhej från praha i czech republic

chillar, har en "ny" dator. jag tänkte idag att den här uppsättningen, jag pappa och kalle, som jag har njutit av på så många semestrar innan denna har börjat kännas konstig. Det har väl kanske lite med hur jag har börjat uppfatta pappa på senare tid. Vi är inte en enhet längre, eller vi försöker men vi är dåliga på det. Jag har inte så jättekul här i prag faktiskt.
Man är låst i den här settningen.
vill tillaks till sverige, vill att allt ska lösa sig, vill spela gitarr.
jag tror att jag lider av cynicism lite grann. allt verkar lite gråare än tidigare. särskilt nu när man är själv och inte har något utlopp för det. hatar att vara själv, hatar att vara fast i en situation, hatar att inte kunna sova.
öl är najs
jag är tjock
orkar inte mer
hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0