You can't take it with you

Sitter här och funderar på om jag borde göra färdigt alla grejer som jag tvingas att göra. Eller om jag bara ska surfa vidare. Egentligen så vet jag att jag borde göra det och att det skulle vara ganska lätt och då skulle jag ha det avklarat. Men jag är också så pass lat att jag inte pallar. Varför plugga när man kan lyssna på radiohead och tycka synd om sig själv?
Jag är smart egentligen, fast det märks inte. Skulle ju kunna dra det där försvaret att det inte ligger i mitt intresse att göra det jag inte pallar göra. Men är inte det lite uttjatat? Även om det är så, så känns det onödigt att rationalisera om den här situationen som jag har suttit i så många gånger.
Den här veckan har bara varit en lång suck, usch fyfan för vissa människor. Andra är bra, förstående och erfarna. Det är såna man ska ha.
Har planerat min framtid, men nu börjar det kännas lite tråkigt att skriva till någon som inte finns där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0